Saturday, December 18, 2010

Limara aszalt áfonyás-levendulás keksze

Anyja-lánya sütögetős napot terveztünk mára, és az is lett, csak kicsit más szereposztásban mint azt eredetileg elgondoltuk: én voltam (vagyok) az anyja, Sára meg a lánya. Linzert sütöttünk volna, de mikor délelőtt megláttam Limaránál ezt az aszalt áfonyás-levendulás keksz receptet, mese nem volt, tudtam, hogy ez nekem lett kitalálva, meg KELL sütni :) Áfonya is, levendula is volt itthon, Apát elriasztottuk vajért, 2 perc alatt összeállítottuk a masszát és amíg a hűtőben pihent elmentünk szánkózni... Mikor hazajöttünk, ketten nyújtottunk, szaggattunk. Sára is kapott deszkát, nyújtófát, masszát, tepsit - annak rendje, módja szerint... Nagyon tetszett neki, élvezettel dolgozott és csacsogott végig, megkóstolta és díjazta az első kihűlt kekszet, aztán hamar elaludt. Hehe...

És igen, mennyei lett a keksz... Karácsonyt biztos nem fogja megérni ez az adag, az sem biztos, hogy a holnapot... :)






A receptet itt találhatjátok: http://limarapeksege.blogspot.com/2010/12/aszalt-afonyas-levendulas-keksz.html
Hálás köszönet érte, kedves Limara!




5 comments:

Limara said...

Nagyszerű móka lehetett, gyönyörűek a kekszek! Köszönettel én tartozom Neked!:)

Lee Albrecht said...

Hum... deve ser deliciosa... aqui está chovendo + uma xícara de chá... Muito Bom.
Beijos e ótimo fim de semana
Lee

Mák said...

:):):):)Aha...jól hangzik ez a kis móka..mi is készülünk rá, csak eddig még mindenki az ágyat nyomja nálunk:S...és még Patriknak is kellene előtte egy kötényt varrnom....

Leki-Rita said...
This comment has been removed by the author.
Leki-Rita said...

Nekem is beindította a kíváncsiságomat Limara... vasárnap mi is megsütöttük...igaz nem ilyen gyönyörű csillagokat, hanem rusztikus korongként - már csak 1-2 darab van belőle mutatóba :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...